Przeglądając oferty sprzedaży mieszkań lub domów, na pewno trafisz na takie, które „wiszą” na portalach od wielu miesięcy, a nawet lat. Zwykle jedyna czynność podejmowana, aby szybciej ją sprzedać, polega na obniżeniu ceny. Ale Ty chcąc sprzedać swoją nieruchomość wcale nie musisz tego robić, wręcz przeciwnie korzystając z naszych rad możesz sprzedać ją drożej i szybciej.
Oto rzeczy, które pozwolą przyspieszyć proces sprzedaży mieszkania!
1. Home staging
Jak w najłatwiejszy sposób zmniejszyć czas oczekiwania na kupca? Pokazać mu, że nasze mieszkanie jest wyjątkowe! Home staging to sposób przygotowania nieruchomości w taki sposób, aby prezentowała się bez zarzutu. To nie tylko drobne remonty, lecz również odpowiednia dekoracja wnętrz czy ułożenie przedmiotów. Oprócz znaczącego skrócenia czasu oczekiwania na klienta, zabieg ten umożliwia podniesienie wartości mieszkania nawet o 10%.
Więcej na temat home staging
2. Profesjonalna sesja zdjęciowa
Ile razy widziałeś ogłoszenie, które zapowiadało się ciekawe, ale zdjęcia niezbyt zachęcały do zakupu nieruchomości? Fotografie, robione słabej jakości aparatem w telefonie nie są najlepszym z możliwych wyborów. Dlatego warto zainwestować w profesjonalną sesję, dzięki której Twoje mieszkanie lub dom będzie można promować dobrze oświetlonymi, perfekcyjnie wykadrowanymi zdjęciami. Dzięki temu od razu uzyska większe zainteresowanie wśród kupujących, co pozwoli przyspieszyć sprzedaż. W połączeniu z home stagingiem profesjonalna sesja zdjęciowa może podnieść wartość sprzedaży mieszkania o kilkanaście procent.
Więcej na temat profesjonalnych sesji zdjęciowych
3. Odpowiednie przygotowanie oferty i umieszczenie jej na portalach
To, co zachęca do zakupu mieszkania najbardziej to dobrze przygotowane ogłoszenie. Masz już przygotowane mieszkanie, masz zdjęcia, masz film. Teraz wystarczy tylko umieścić to wszystko na jednym z portali ogłoszeniowych i czekać, prawda? Otóż nie. Wiele osób nie zauważa, że najchętniej przeglądamy oferty, które nas intrygują, tzn. mają nie tylko zachęcające zdjęcia czy film, ale także interesujący opis. Za to jeśli mowa o portalach ogłoszeniowych: tych, związanych ze sprzedażą nieruchomości, jest w Polsce ponad 300, najbardziej aktywnych zaś ponad 60. Umieszczenie Twojej oferty na wyłącznie jednym z nich natychmiastowo skazuje ją na niepowodzenie. Warto więc poświęcić swój czas albo zgłosić się do specjalistów.
4. Marketing internetowy
Umieściłeś ogłoszenie dotyczące sprzedaży mieszkania lub domu na portalu i nikt nie dzwoni. W takim przypadku konieczna jest jego promocja. Internet jest dzisiaj głównym medium obrotu nieruchomościami – wystarczy wspomnieć, że dzisiaj 95% zawartych transakcji rozpoczyna swój żywot od znalezienia oferty w internecie. Marketing internetowy to nie tylko udostępnienie informacji na najważniejszych portalach ogłoszeniowych, ale także jej promocja w internecie za pomocą mediów społecznościowych, serwisów reklamowych, a nawet stworzenie dedykowanej strony WWW dla Twojej nieruchomości, która pokażę, że jest ona wyjątkowa. Możliwości jest mnóstwo!
Więcej na temat marketingu internetowego
Nie masz czasu ani możliwości na zastosowanie powyższych wskazówek, skontaktuj się z nami, a nasi eksperci szybko i fachowo sprzedadzą Twoje mieszkanie lub dom. Co najważniejsze z zyskiem dla Ciebie.