Przygotowanie oferty sprzedaży nieruchomości!

Wspólnym celem właścicieli sprzedawanych nieruchomości i agentów nieruchomości jest udana, korzystna i w miarę szybka sprzedaż. Czy Ty także pragniesz szybko sprzedać nieruchomość za możliwie najwyższą cenę? Jeżeli tak, musisz wiedzieć, że aby sprzedaż przebiegła pomyślnie, należy zainwestować w reklamę.

Jak przygotować ofertę sprzedaży nieruchomości?

Skuteczna oferta reklamowa jest gwarantem sukcesu! Jeśli masz problem z wyceną mieszkania lub domu np. w Katowicach, skorzystaj z pomocy biura nieruchomości z Katowic. Pomoże ono wycenić nieruchomość i udzieli drobnych rad odnośnie korzystnej sprzedaży. Dzięki jego pomocy cena wywoławcza usatysfakcjonuje zarówno Ciebie jak i potencjalnych nabywców. Agent może wesprzeć Cię także podczas negocjacji cenowych, oraz pomoże załatwić formalności związane z przeprowadzoną transakcją! Kolejnym krokiem udanej sprzedaży nieruchomości jest sporządzenie oferty! Skuteczna oferta stanowi tzw. wabik na klienta. Musisz poświęcić trochę czasu na zredagowanie najkorzystniejszej treści. Jak tego dokonać?

Na początku ustal cechy nieruchomości:

  • Metaż
  • Liczbę pomieszczeń
  • Rozkład pomieszczeń
  • Lokalizację
  • Otoczenie lokalizacji
  • Sporządź plan nieruchomości

W następnej kolejności ustal grupę docelową, czyli do kogo kierujesz ofertę. Czy będzie to:

  • Osoba samotna
  • Wielodzietna rodzina
  • Wielopokoleniowa rodzina
  • Młode bezdzietne małżeństwo
  • Starsze małżeństwo

Dołącz materiały wizualne:

  • Zadbaj o doskonałą jakość zdjęć. Jeżeli nie jesteś w stanie samodzielnie ich wykonać, poproś o pomoc specjalistę.
  • Fotografuj całe wnętrza (po uprzednim doprowadzeniu ich do idealnego porządku).
  • Zrób zdjęcie otoczenia nieruchomości, widoku z okna.
  • Możesz nakręcić krótki film video prezentujący zalety wnętrza i otoczenia Twojej nieruchomości. Uatrakcyjnij go wyświetlającymi się napisami lub nagraniem lektora, albo sam wciel się w rolę przewodnika.

Niezbędne informacje:

jakprzygotowacoferte_2

  • Podaj cenę.
  • Dołącz zachęcający opis (jeżeli bierzesz pod uwagę fakt, iż klient może być obcokrajowcem, zredaguj opis także w obcym języku).
  • Dołącz informacje kontaktowe.

Podsumowując dotychczasowe rozważania, Twoja oferta sprzedaży nieruchomości musi:

Posiadać atrakcyjny i jasny przekaz – najlepiej umieścić w nim jak najwięcej szczegółów (powierzchnia, ekspozycja), podkreślić walory nieruchomości (lokalizacja, wyposażenie, organizacja przestrzeni).

Posiadać piękne fotografie i prezentację video – warto pamiętać, aby Twoja nieruchomość sprawiała wrażenie tej samej, która została uwieczniona na fotografiach lub filmie. Podczas wizyty, potencjalny nabywca nie może czuć się niemile zaskoczony.

Posiadać chwytliwe nagłówki – warto zastosować w nich słowa tj. duży, przestronny, oświetlony, jasny; wpłynie to na pozytywne odczucia potencjalnego nabywcy. Dodatkowo opisy przeplataj słowami: projekt architektoniczny domu, lub mieszkania; specjalne udogodnienia i atrakcje; w pobliżu sklepy restauracje, kino, szkoła, plac zabaw. Warto dołączyć również hasło przewodnie w stylu: Przestronny dom rodzinny; Twój wymarzony dom; Ekskluzywny miejski apartament; Dom z dużym garażem i warsztatem; Tajemniczy ogród w zasięgu wzroku, itp.

Będziesz zdziwiony skutecznością powyższych metod! Redaguj z pomysłem i sprzedaj nieruchomość z zyskiem!