Wspólnym celem właścicieli sprzedawanych nieruchomości i agentów nieruchomości jest udana, korzystna i w miarę szybka sprzedaż. Czy Ty także pragniesz szybko sprzedać nieruchomość za możliwie najwyższą cenę? Jeżeli tak, musisz wiedzieć, że aby sprzedaż przebiegła pomyślnie, należy zainwestować w reklamę.
Jak przygotować dobrą ofertę sprzedaży nieruchomości?
Skuteczna oferta reklamowa jest gwarantem sukcesu! Jeśli masz problem z wyceną mieszkania lub domu np. w Katowicach, skorzystaj z pomocy biura nieruchomości z Katowic. Pomoże ono wycenić nieruchomość i udzieli drobnych rad odnośnie korzystnej sprzedaży. Dzięki jego pomocy cena wywoławcza usatysfakcjonuje zarówno Ciebie jak i potencjalnych nabywców. Agent może wesprzeć Cię także podczas negocjacji cenowych, oraz pomoże załatwić formalności związane z przeprowadzoną transakcją! Kolejnym krokiem udanej sprzedaży nieruchomości jest sporządzenie oferty! Skuteczna oferta stanowi tzw. wabik na klienta. Musisz poświęcić trochę czasu na zredagowanie najkorzystniejszej treści. Jak tego dokonać?
CZYTAJ TAKŻE – DLACZEGO TWOJE MIESZKANIE WARTO KUPIĆ LUB WYNAJĄĆ?
Na początku ustal cechy nieruchomości:
- Metaż
- Liczbę pomieszczeń
- Rozkład pomieszczeń
- Lokalizację
- Otoczenie lokalizacji
- Sporządź plan nieruchomości
W następnej kolejności ustal grupę docelową, czyli do kogo kierujesz ofertę. Czy będzie to:
- Osoba samotna
- Wielodzietna rodzina
- Wielopokoleniowa rodzina
- Młode bezdzietne małżeństwo
- Starsze małżeństwo
Dołącz materiały wizualne:
- Zadbaj o doskonałą jakość zdjęć. Jeżeli nie jesteś w stanie samodzielnie ich wykonać, poproś o pomoc specjalistę.
- Fotografuj całe wnętrza (po uprzednim doprowadzeniu ich do idealnego porządku).
- Zrób zdjęcie otoczenia nieruchomości, widoku z okna.
- Możesz nakręcić krótki film video prezentujący zalety wnętrza i otoczenia Twojej nieruchomości. Uatrakcyjnij go wyświetlającymi się napisami lub nagraniem lektora, albo sam wciel się w rolę przewodnika.
Niezbędne informacje:
- Podaj cenę.
- Dołącz zachęcający opis (jeżeli bierzesz pod uwagę fakt, iż klient może być obcokrajowcem, zredaguj opis także w obcym języku).
- Dołącz informacje kontaktowe.
Podsumowując dotychczasowe rozważania, Twoja oferta sprzedaży nieruchomości musi:
Posiadać atrakcyjny i jasny przekaz – najlepiej umieścić w nim jak najwięcej szczegółów (powierzchnia, ekspozycja), podkreślić walory nieruchomości (lokalizacja, wyposażenie, organizacja przestrzeni).
Posiadać piękne fotografie i prezentację video – warto pamiętać, aby Twoja nieruchomość sprawiała wrażenie tej samej, która została uwieczniona na fotografiach lub filmie. Podczas wizyty, potencjalny nabywca nie może czuć się niemile zaskoczony.
Posiadać chwytliwe nagłówki – warto zastosować w nich słowa tj. duży, przestronny, oświetlony, jasny; wpłynie to na pozytywne odczucia potencjalnego nabywcy. Dodatkowo opisy przeplataj słowami: projekt architektoniczny domu, lub mieszkania; specjalne udogodnienia i atrakcje; w pobliżu sklepy restauracje, kino, szkoła, plac zabaw. Warto dołączyć również hasło przewodnie w stylu: Przestronny dom rodzinny; Twój wymarzony dom np w Katowicach Zarzeczu; Ekskluzywny miejski apartament; Dom z dużym garażem i warsztatem; Tajemniczy ogród w zasięgu wzroku, itp.
Będziesz zdziwiony skutecznością powyższych metod! Redaguj z pomysłem i sprzedaj nieruchomość z zyskiem!