Oferty sprzedaży oraz kupna nieruchomości są kierowane do zróżnicowanych grup. Wbrew pozorom nie tylko osoby majętne, ustatkowane są brane pod uwagę przy twprzeniu idealnego klienta. Miejsca dla siebie szukają także osoby młode, wchodzące w życie dorosłe. Tacy odbiorcy potrafią być wymagający. Dodatkowo patrzą na te temat zgoła inaczej niż osoby starsze. Dowiedz się, jakie mieszkania dla Pokolenia Y są najbardziej atrakcyjne.
Pokolenie Y – kim oni są?
Jest to określenie na osoby urodzone w Polsce między 1984 a 1997 rokiem. Wymiennie stosuje się również inne nazwy. Są to, jak widać, młodzi ludzie, ale w chwili obecnej między 20 a 32 rokiem życia. Dodatkowo perfekcyjne poruszają się oni w sieci, korzystają z jej dobrodziejstw np. portali społecznościowych, portali ogłoszeniowych. Ich podejście do spraw związanych z mieszkaniem jest specyficzne. Jest to związane z potrzebą poznawania nowych miejsc i braku możliwości dokonania dużych inwestycji. Częściej decydują się oni na wynajem mieszkania z umową na czas określony.
Mieszkania dla Pokolenia Y – jakie powinny być?
Osoby z Pokolenia Y często jeszcze nie posiadają potomstwa. Jeśli chodzi o zarobek często są to młodzi pracownicy, którzy nie posiadają stabilnego zatrudnienia. Wiąże się to z braki em możliwości kupna dużego mieszkania. Często zatem młodzi ludzie decydują się na wynajem wygodnego mieszkania. Pokolenie Y lubi wygodę i zwraca uwagę na estetykę lokali.
Osoby, o których mowa często szukają mieszkanie w pojedynkę lub chcą maksymalnie ograniczyć koszty utrzymania za lokal mieszkalny. Dużą popularnością cieszą się kawalerki. Pozwala to na samodzielne utrzymanie się, posiadanie własnego kąta i nie przepłacanie za rachunki.
CZYTAJ TAKŻE – MIESZKANIA DLA STUDENTÓW
Dobra komunikacja to podstawa!
Biorąc pod uwagę sprawność techniczną pokolenia Y, trzeba kierować do nich odpowiednią komunikację. Młodzi ludzie szukają ogłoszeń dotyczących nieruchomości niemal wyłącznie w internecie. Pamiętaj, aby zamieszczać ciekawe ogłoszenia na często odwiedzanych portalach związanych z nieruchomościami. Czasem warto zainwestować w promocję i działania mobilne. Podawaj nie tylko kontakt mailowy, ale także telefoniczny. Pokolenie Y to wzrokowcy, więc duża ilość zdjęć w ogłoszeniach jest mile widziana.